FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE ZWROTU, WYMIANY, REKLAMACJI PRODUKTÓW ORAZ ZWROTU PIENIĘDZY W NASZYM SKLEPIE

1

Czy masz
do nas pytania? 

Nie znasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie dotyczące naszego sklepu internetowego oraz stacjonarnego?
Nic nie szkodzi, skontaktuj się z nami, a my postaramy się odpowiedzieć na każde z zadanych przez Ciebie pytań. 

Zwrot produktów.

JAK DOKONAĆ ZWROTU?
Aby dokonać zwrotu należy najpierw wypełnić formularz zwrotów, załączając kopię paragonu. Następnie, starannie zabezpieczone artykuły wyślij na adres: ul. Bolesława Chrobrego 39/1, 64-100 Leszno . Wybór przewoźnika oraz koszt poniesiony za zwrot towaru należy do Ciebie. Pamiętaj jednak, by zachować numer przesyłki zwrotnej potrzebnej do śledzenia paczki.

CZY JEST NALICZANA OPŁATA ZA ZWROT?
Opłatę za zwrot produktu ponosi klient. 

CZY MAM MOŻLIWOŚĆ ODSTĄPIENIA OD UMOWY?

Tak, masz 14 dni na odstąpienie od umowy, bez podania przyczyny. Poinformuj nas jednak, o tym drogą mailową. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, od otrzymania od Ciebie przesyłki na adres ul. Bolesława Chrobrego 39/1, 64-100 Leszno.

Wymiany produktów.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ WYMIENIĆ ARTYKUŁ?

Jeśli chcesz wymienić artykuł musisz najpierw odesłać nam niechciany towar. Wtedy my zwracamy Ci pieniądze. Następnie złóż nowe zamówienie w sklepie internetowym mermer.pl.

Reklamacje produktów.

OTRZYMAŁEM USZKODZONY PRODUKT, CZY MOGĘ GO ZWRÓCIĆ?

Dokonujemy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepiej zabezpieczone podczas wysyłki. Gdy zauważysz, że produkt jest uszkodzony – reaguj. Popękanie opakowania, ślady otwierania pudełka, wgnieciony karton, zerwana folia ochronna powinny Cię zaniepokoić. W razie uszkodzenia produktu spisz z kurierem protokół szkody. Jeżeli natomiast uszkodzenia nie są widoczne na pierwszy rzut oka, szkodę można zgłosić w ciągu 7 dni drogą mailową na adres: sklep@mermer.pl, co reguluje prawo przewozowe. Nasza firma nie odpowiada za uszkodzenia popełnione przez firmę przewozową.

Zwrot pieniędzy.

KIEDY UZYSKAM ZWROT PIENIĘDZY?

Pieniądze staramy się przesyłać nie później niż w ciągu 14 dni. Zwróć jednak uwagę, że najpierw musimy otrzymać towary. Do zwrotu pieniędzy konieczne jest przedstawienie potwierdzenia zwrotu.

W JAKI SPOSÓB UZYSKAM ZWROT PIENIĘDZY?

Zwrotu pieniędzy dokonamy metodą, która została użyta w czasie zakupów w naszym sklepie internetowym. W przypadku płatności przy pobraniu, zostanie ona zwrócona na numer rachunku podanego w formularzu zwrotów.  

Produkt został dodany do Twojej Listy Marzeń.
Product added to compare.

Zaktualizowaliśmy informację na temat wykorzystywania danych osobowych, która jest zawarta w naszej Polityce Prywatności i Cookies.

Wykorzystujemy pliki cookies własne i stron trzecich w celu doskonalenia jakości obsługi oraz ulepszenia usług na podstawie analizy nawigacji na naszej stronie internetowej. Dalsze korzystanie z tej strony internetowej, oznacza akceptację plików cookies.