FAQ
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE ZWROTU, WYMIANY, REKLAMACJI PRODUKTÓW ORAZ ZWROTU PIENIĘDZY W NASZYM SKLEPIE
1
do nas pytania?
Nic nie szkodzi, skontaktuj się z nami, a my postaramy się odpowiedzieć na każde z zadanych przez Ciebie pytań.
Zwrot produktów.
Tak, masz 14 dni na odstąpienie od umowy, bez podania przyczyny. Poinformuj nas jednak, o tym drogą mailową. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, od otrzymania od Ciebie przesyłki na adres ul. Bolesława Chrobrego 39/1, 64-100 Leszno.
Wymiany produktów.
Jeśli chcesz wymienić artykuł musisz najpierw odesłać nam niechciany towar. Wtedy my zwracamy Ci pieniądze. Następnie złóż nowe zamówienie w sklepie internetowym mermer.pl.
Reklamacje produktów.
Dokonujemy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepiej zabezpieczone podczas wysyłki. Gdy zauważysz, że produkt jest uszkodzony – reaguj. Popękanie opakowania, ślady otwierania pudełka, wgnieciony karton, zerwana folia ochronna powinny Cię zaniepokoić. W razie uszkodzenia produktu spisz z kurierem protokół szkody. Jeżeli natomiast uszkodzenia nie są widoczne na pierwszy rzut oka, szkodę można zgłosić w ciągu 7 dni drogą mailową na adres: sklep@mermer.pl, co reguluje prawo przewozowe. Nasza firma nie odpowiada za uszkodzenia popełnione przez firmę przewozową.
Zwrot pieniędzy.
Pieniądze staramy się przesyłać nie później niż w ciągu 14 dni. Zwróć jednak uwagę, że najpierw musimy otrzymać towary. Do zwrotu pieniędzy konieczne jest przedstawienie potwierdzenia zwrotu.
Zwrotu pieniędzy dokonamy metodą, która została użyta w czasie zakupów w naszym sklepie internetowym. W przypadku płatności przy pobraniu, zostanie ona zwrócona na numer rachunku podanego w formularzu zwrotów.