FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ W NASZYM SKLEPIE 

Czy masz
do nas pytania? 

Nie znasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie dotyczące naszego sklepu internetowego oraz stacjonarnego?
Nic nie szkodzi, skontaktuj się z nami, a my postaramy się odpowiedzieć na każde z zadanych przez Ciebie pytań. 

CZY MOGĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?

W przypadku anulowania zamówienia skontaktuj się z nami niezwłocznie, ponieważ być może paczka nie opuściła jeszcze magazynu. W przypadku opuszczenia magazynu przez przesyłkę anulowanie zamówienia jest już niemożliwe.

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE JAKO FIRMA?

Przed złożeniem zamówienia w naszym sklepie, skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelkich starań, aby udzielić szczegółowych informacji.

NIE OTRZYMAŁEM POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA.

Jeżeli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, a złożyłeś je w naszym sklepie sprawdź zawartość folderu spam oraz czy wpisany przez Ciebie adres e-mail nie zawiera błędu. Po wykonaniu tych czynności skontaktuj się z nami, a my z miłą chęcią pomożemy rozwiązać Twój problem.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ŚLEDZIĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?

Swoje zamówienie możesz śledzić, klikając w link śledzenia paczki, wysłany w wiadomości na Twoją pocztę e-mail, gdy przesyłka opuści nasz magazyn.  

JAK MOGĘ SIĘ DOWIEDZIEĆ, CZY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ZŁOŻONE?

Po złożeniu przez Ciebie zamówienia w naszym sklepie, na podany wcześniej adres e-mail otrzymasz potwierdzenie. Jeżeli wystąpi jakikolwiek problem skontaktuj się z nami, a my udzielimy Ci wsparcia i potrzebnej pomocy.

CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIAN W ZAMÓWIENIU PO DOKONANIU PŁATNOŚCI?

Niestety, po dokonaniu płatności nie możesz dokonać żadnych zmian. W razie potrzeby skontaktuj się z nami, a my z pewnością odpowiemy na Twoje pytania.

CO SIĘ STANIE, JEŚLI WPROWADZIŁEM NIEWŁAŚCIWĄ INFORMACJĘ?

Jeżeli została wprowadzona niewłaściwa informacja, dotycząca adresu e-mail, adresu dostawy lub imienia i nazwiska, należy niezwłocznie się z nami skontaktować, pod numerem telefonu: 65 322 25 00 lub na adres e-mail: sklep@mermer.pl, tak aby wszystkie nieprawidłowości zostały skorygowane przed wysyłką zamówienia. Jeżeli natomiast, przesyłka z błędną informacją została już wysłana, to odpowiedzialność za wszelkie utrudnienia ponosi klient.  

Produkt został dodany do Twojej Listy Marzeń.

Zaktualizowaliśmy informację na temat wykorzystywania danych osobowych, która jest zawarta w naszej Polityce Prywatności i Cookies.

Wykorzystujemy pliki cookies własne i stron trzecich w celu doskonalenia jakości obsługi oraz ulepszenia usług na podstawie analizy nawigacji na naszej stronie internetowej. Dalsze korzystanie z tej strony internetowej, oznacza akceptację plików cookies.