FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ W NASZYM SKLEPIE

1

Czy masz
do nas pytania? 

Nie znasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie dotyczące naszego sklepu internetowego oraz stacjonarnego?
Nic nie szkodzi, skontaktuj się z nami, a my postaramy się odpowiedzieć na każde z zadanych przez Ciebie pytań. 

CZY MOGĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?

W przypadku anulowania zamówienia skontaktuj się z nami niezwłocznie, ponieważ być może paczka nie opuściła jeszcze magazynu. W przypadku opuszczenia magazynu przez przesyłkę anulowanie zamówienia jest już niemożliwe.

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE JAKO FIRMA?

Przed złożeniem zamówienia w naszym sklepie, skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelkich starań, aby udzielić szczegółowych informacji.

NIE OTRZYMAŁEM POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA.

Jeżeli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, a złożyłeś je w naszym sklepie sprawdź zawartość folderu spam oraz czy wpisany przez Ciebie adres e-mail nie zawiera błędu. Po wykonaniu tych czynności skontaktuj się z nami, a my z miłą chęcią pomożemy rozwiązać Twój problem.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ŚLEDZIĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?

Swoje zamówienie możesz śledzić, klikając w link śledzenia paczki, wysłany w wiadomości na Twoją pocztę e-mail, gdy przesyłka opuści nasz magazyn.  

JAK MOGĘ SIĘ DOWIEDZIEĆ, CZY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ZŁOŻONE?

Po złożeniu przez Ciebie zamówienia w naszym sklepie, na podany wcześniej adres e-mail otrzymasz potwierdzenie. Jeżeli wystąpi jakikolwiek problem skontaktuj się z nami, a my udzielimy Ci wsparcia i potrzebnej pomocy.

CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIAN W ZAMÓWIENIU PO DOKONANIU PŁATNOŚCI?

Niestety, po dokonaniu płatności nie możesz dokonać żadnych zmian. W razie potrzeby skontaktuj się z nami, a my z pewnością odpowiemy na Twoje pytania.

CO SIĘ STANIE, JEŚLI WPROWADZIŁEM NIEWŁAŚCIWĄ INFORMACJĘ?

Jeżeli została wprowadzona niewłaściwa informacja, dotycząca adresu e-mail, adresu dostawy lub imienia i nazwiska, należy niezwłocznie się z nami skontaktować, pod numerem telefonu: 65 322 25 00 lub na adres e-mail: sklep@mermer.pl, tak aby wszystkie nieprawidłowości zostały skorygowane przed wysyłką zamówienia. Jeżeli natomiast, przesyłka z błędną informacją została już wysłana, to odpowiedzialność za wszelkie utrudnienia ponosi klient.  

Produkt został dodany do Twojej Listy Marzeń.
Product added to compare.

Zaktualizowaliśmy informację na temat wykorzystywania danych osobowych, która jest zawarta w naszej Polityce Prywatności i Cookies.

Wykorzystujemy pliki cookies własne i stron trzecich w celu doskonalenia jakości obsługi oraz ulepszenia usług na podstawie analizy nawigacji na naszej stronie internetowej. Dalsze korzystanie z tej strony internetowej, oznacza akceptację plików cookies.